Startside

Meny
Skolestiler
Uteliv

Aktivitetsguiden

Reise
Sex & Love
Sport & Fritid

Mobil

Arkiv
Nyhetsliste


Mest lest
Mest populært nå
NettGuide
NettGuideNytt
- Kurs
- TOEFL
- Fritidskurs...
- snutt.no
- Kjerringråd
- Norwaydisc

15 mins of fame
NAV
1. juli 2006 ble Trygdeetaten og Aetat lagt ned og erstattet av en ny arbeids- og velferdsetat, NAV.
Quiz
- MUSIKK QUIZ
- SportsQuiz
- Geografi
- TV-serier
- Fotball
- Film
- Musikk
- Musikk, II
- Allmen oppdagelse
Du er her: propaganda.net-> Zona Cultura
Norges deiligste gutt og jente!
Av Redaksjonen Utskriftsvennlig versjon
Speil, speil på veggen der, hvem er deiligst i landet her?
Propaganda er igang med sin årlige kåring!






Vi i Propaganda vil med dette finne ut hvem dere synes fortjener tittelen ”Norges Deiligste”.
Det er uten tvil et av de største samtaleemnene rundt i vårt landstrakte land. Er det David som stikker av med seieren? Eller synes du kanskje at nabogutten er kjekkere? Hvem er den deiligste dama i kongeriket? Kommer værdamene til å dominere lista?

Det vi vil at dere skal gjøre, er å lage en liste over de 10 deiligste damene/gutta i landet.
Vi vil så presentere de offisielle listene rett etter nyttår. Det er selvsagt lov å bruke de kreative ideene dere sitter inne med. Premier fra Propaganda vil tilfalle vinnerne.

Liste med navn samt deres navn og e-mail kan sendes til roger@ungdomskanalen.no



Kommentarer fra brukere

Ole Martin 14/07/2007 - 21:58

Dere er alle stygge!!!!! Mamma er Deilig å hun fortjener det=)

Gunnar 27/02/2007 - 16:18

Malin er sexy!:P

freoydis 22/01/2004 - 18:14

min kjæreste, marius reitan e definitivt mest sexy i hele verden! han er bare dødsdeili...;) love ya!

S_Cwirl 21/01/2004 - 20:35

gutt OG jente? alltså en person som er begge deler.... en shemale..?

jørgen 15/01/2004 - 16:31

eg syns malin e deiligs

mmm... 14/01/2004 - 21:06

bjøen einar romøren..

vennen.. 14/01/2004 - 21:05

ole e bare sååå deilig..

Lita 06/01/2004 - 13:46

HAIJN MARIUS E DEILI!!
meir så han e d.. =) løøv ju!!

Vita 06/01/2004 - 13:38

Kim Arne e den deiliaste gutten så fins!! the only one... =)

Matt Hill 04/01/2004 - 19:12

Chatrine Whatne ( er det riktig?)
samma f**** ho er deilig!!

pssss 04/01/2004 - 17:09

chris er finest i verden!!!!!!!!!

l 04/01/2004 - 15:16

hehe

John 04/01/2004 - 13:54

Dette ser jo ut til å bli en seriøs kåring.. "vis du e fin og hærlig naken bilde" er jo god norsk.. Og... Hva har nakenbilde med dette å gjøre?? Dessuten: Jeg trodde at hvem som er deiligst var en individuell sak jeg.. Det finnes til og med jenter som synes JEG er deilig.. og det sier jo litt :)

the hero 29/12/2003 - 18:56

hei sexy send din bilde vis du e fin og hærlig naken bilde.

nrf 26/12/2003 - 22:03

Finn den finaste brunettå i norge te mæg???:)

cool 26/12/2003 - 11:43

Æ SYNS AT ALI ASMIR E FIN

rabies 21/12/2003 - 18:03

armypolk er kjekkest i landet

vegas 21/12/2003 - 01:47

setter bashir på en sterk 3 plass ihvertfall

Legg inn en melding!
Ditt navn      Din e-mail (valgfritt)