Startside

Meny
Skolestiler
Uteliv

Aktivitetsguiden

Reise
Sex & Love
Sport & Fritid

Mobil

Arkiv
Nyhetsliste


Mest lest
Mest populært nå
NettGuide
NettGuideNytt
- Kurs
- TOEFL
- Fritidskurs...
- snutt.no
- Kjerringråd
- Norwaydisc

15 mins of fame
NAV
1. juli 2006 ble Trygdeetaten og Aetat lagt ned og erstattet av en ny arbeids- og velferdsetat, NAV.
Quiz
- MUSIKK QUIZ
- SportsQuiz
- Geografi
- TV-serier
- Fotball
- Film
- Musikk
- Musikk, II
- Allmen oppdagelse
Du er her: propaganda.net-> Zona Cultura-> Bøker
Lars Saabye Christensen
Av Redaksjonen Utskriftsvennlig versjon

Det sies at en god bok er som balsam for sjelen. Her er et strålende eksempel på nettopp dette, les ” Maskeblomstfamilien” av Lars Saabye Christensen.



Lars Saabye er en fantastisk romanforfatter, og etter "Halvbroren" satt vi og lengtet etter neste roman.

Denne gangen presenterer han en roman om skam, identitet og en oppvekst fylt av hemmeligheter. Vi ønsker ikke å røpe noe annet om boken enn at dette er et mesterverk.



Kryp godt opp under teppet i sofaen og la deg forføre av Lars Saabye’s skrivekunst.




Kommentarer fra brukere

helge 15/01/2006 - 19:09

Eg tykkjar Herman er ein ganske så bra bok eg! Eg har nå ikkje lesi "Halvbroren", men får gjerna gjør det etter det er har lesi

marte 06/01/2006 - 08:41

jeg syntes ikke halvbroren var så fantastisk som jeg hadde ventet. den var for tung og lang og... tørr! den beste er og blir beatles, ingen over, ingen ved siden av. sånn er det bare. beatles har fanget det en hver leser trenger å lese. den gylne barndommen, det evige vennskapet og det forunderlige med å vokse opp og leve opp til alles og sine egne forventniger. jeg elsker beatles. Bly er på ingen måte dårligere, selv om han har tatt i bruk litt inspirasjon fa en av sine gamle noveller.

Marte 06/01/2006 - 08:39

jeg bare lurer på en ting; hvordan kan jeg få tak i christensen? oppdaget her om dagen at han har kopiert en avsine noveller "hjælpemannen" i Bly, og jeg lurer på hvorfor. har det seg slik at han bare gikk tom for inspirasjon og fantasi og trengte noe han kunne skrive, så han bare brukte noe han har skrevet før?? jeg er dypt skuffet over mr. christensen. eller kanskje litt forundret.

pernille 05/01/2006 - 20:25

Ingenting er bedre enn Halvbroren. ''Modellen'' skuffet meg på ingen måte, han skriver som en Gud. Men må innse at mesterverket til nå er og forblir ''Halvbroren''.

??? 11/05/2005 - 12:33

Tja litt gørr

hei 23/04/2005 - 15:36

dårlig bok ass

Eivind 14/03/2005 - 01:51

Utrolig bra bok!

luringen 07/02/2005 - 19:13

KJempe bok! anbefales virkelig.

lars 04/02/2005 - 10:34

Ja denne boken er kjempe bra. bra skrevet! har lest den min 10mganger og blir aldri lei. Den som blir lei av denne boken er lei av livet.
klemz

A-M 22/11/2004 - 17:43

kongelig bok. den er best om du leser den to ganger. kjempe digg, og helt sprø!

Bok-ormen 13/10/2004 - 12:04

Denne bokA ER DRITBRA, OG IKKE MINST GANSKE SYK HE HE buy it today!!!

Hazeroth 12/10/2004 - 21:22

Genial bok. Vi var nødt til å lese den på skolen, men den var faktisk interessant. Les den i dag!

verånix ... er medlem av Propaganda 19/05/2004 - 11:58

Kjempe bra bok, jeg har lest den! ANBEFALES STERKT!

Legg inn en melding!
Ditt navn      Din e-mail (valgfritt)