Startside

Meny
Skolestiler
Uteliv

Aktivitetsguiden

Reise
Sex & Love
Sport & Fritid

Mobil

Arkiv
Nyhetsliste


Mest lest
Mest populært nå
NettGuide
NettGuideNytt
- Kurs
- TOEFL
- Fritidskurs...
- snutt.no
- Kjerringråd
- Norwaydisc

15 mins of fame
NAV
1. juli 2006 ble Trygdeetaten og Aetat lagt ned og erstattet av en ny arbeids- og velferdsetat, NAV.
Quiz
- MUSIKK QUIZ
- SportsQuiz
- Geografi
- TV-serier
- Fotball
- Film
- Musikk
- Musikk, II
- Allmen oppdagelse
Du er her: propaganda.net-> Zona Cultura-> GameZone-> Anmeldelser
Project I.G.I.:
Av Redaksjonen Utskriftsvennlig versjon



Project I.G.I. er ett nytt spill i beste Delta Force stil. Spillet likner veldig på det nyeste Delta Force-spillet, men har i tillegg en del kule og litt morsomme effekter.


Karakter:10/10




Som for eksempel at man må trykke på en knapp for å plassere C4 og klatre opp stiger. I tillegg kan man fire seg ned tau og hacke PC¿er. En ting som er både positivt og negativt, er alarmene. Hvis en fiende eller et overvåkningskamera ser deg, uler en alarm som får hundrevis av soldater til å angripe deg.

Når alarmen uler, blir det også ¿laget¿ nye mennesker i bygninger som ikke slutter å komme, uansett hvor mange du har drept. Det eneste som får dem til å stoppe, er å skru av alarmen. Det er skikkelig dritt når det er en million fiender der fra før.


Oppdragene er derimot en stor og gledelig overraskelse. De er varierte og som regel ikke for vanskelige. Det er bare noen få av brettene som nesten er umulige, hvis man ikke finner et eller annet ¿supervåpen¿ slik at man kan knerte alle fiendene. En annen ting jeg likte var grafikken. Det er bedre grafikk enn på de fleste andre spillene som er ute på markedet. Delta Force kan ikke måles med dette spillet i det hele tatt når det gjelder grafikksiden og det er langt færre feil. Enkelte småfeil er det jo også i dette spillet, men ikke så store at de er irriterende. Som at når man dør, så hender det at man blir liggende med hodet inn i en vegg. Dette skjer egentlig ganske ofte, men de kan overses når det gjelder helheten på grafikkdelen.

Lydene i spillet skaper også en viss følelse om hvordan det er å være i krig. Alt fra skudd forbi øret ditt til smerteskrik fra fiendene dine virker realistiske. Våpnene lager også rimelig tøffe lyder og eksplosjoner (noe som gjorde at jeg forelsket meg litt i bazooka¿en), og man får også noen av våpnene i lyddempet versjon. Snipervåpenet i spillet er også et av våpnene jeg likte veldig godt.
Man får den allerede på første brett og siden det ikke er så alt for mange fiender akkurat der, er det perfekte stedet å øve seg på snipertreningen sin. Spillet har stor variasjon i våpentyper og eksplosiver, noe som trekker opp en god del.

Dette er et av de feteste og mest realistiske spillene jeg noen gang har prøvd, og det fortjener 10 av 10. Det er verdt hver eneste krone.





Kommentarer fra brukere

Ingen har lagt igjen kommentar til denne artikkelen - bli den første!
Ditt navn      Din e-mail (valgfritt)
Din kommentar (HTML-tagger fjernes)
Tips en venn om denne artikkelen

Din venns e-mail   Ditt navn   Din mailadresse  
        

propaganda.net :
The Crisis of Credit Visualized
The Short and Simple Story of the Credit Crisis. Fin animasjon som forklarer mye om det som skjer.


The Crisis of Credit Visualized from Jonathan Jarvis on Vimeo.


    Vinner kåret i Propagandas sommerkonkurranse – En ukes surfcamp på Stad!


Sjekk hvem som stakk av med premien: Syv overnattinger på Surfcamp med frokost, daglig instruksjon, bruk av surfeutstyr, foto-cd og transport til surfespotene.

>> les hele saken >>

annonse


Kontakt oss  

© 2007 Mathisen IT Consult AS. All rights reserved.
Ansvarlig utgiver Mathisen IT Consult AS
Publiseringsløsning: SRM Publish