Startside

Meny
Skolestiler
Uteliv

Aktivitetsguiden

Reise
Sex & Love
Sport & Fritid

Mobil

Arkiv
Nyhetsliste


Mest lest
Mest populært nå
NettGuide
NettGuideNytt
- Kurs
- TOEFL
- Fritidskurs...
- snutt.no
- Kjerringråd
- Norwaydisc

15 mins of fame
NAV
1. juli 2006 ble Trygdeetaten og Aetat lagt ned og erstattet av en ny arbeids- og velferdsetat, NAV.
Quiz
- MUSIKK QUIZ
- SportsQuiz
- Geografi
- TV-serier
- Fotball
- Film
- Musikk
- Musikk, II
- Allmen oppdagelse
Du er her: propaganda.net-> Zona Cultura-> GameZone-> Anmeldelser
Hitman: Codename 47:
Av Redaksjonen Utskriftsvennlig versjon
8/10



Hitman er et nytt actionspill fra Eidos. Du er en leiemorder, som skal drepe forskjellige farlige menn. Men du kan ikke drepe hvem som helst. Man får også penger for hvert mission man klarer, og for disse pengene kan man kjøpe nye våpen. Hvis man dreper sivile eller vakter, får man trekk i lønna, og pengemengden minker.
Spillet foregår på fire forskjellige steder; Hongkong, et eller annet sted i Colombia, Budapest og i Rotterdam. Hvert sted er det en kar som man skal drepe. Jakten på disse personene foregår i forskjellige akter på hvert sted. En liten ting som er irriterende med disse brettene er at de er så @*.§?+- vanskelige. Og det er et problem å drepe den rette personen, så man ender opp med å ha drept 100 vakter og trekk i lønna.

En annen irriterende ting med dette spillet er vinkelen. Man ser i tredjeperson og har et sikte som man styrer med musa. Dette fører til mange teksturfeil. For eksempel hender det at kameraet går gjennom en vegg eller står midt i en lampe. Det eneste som er bra med vinkelen er at man kan se mer av miljøet rundt seg, og med grafikken i dette spillet, er det ikke akkurat negativt. Grafikksiden i spillet trekker opp en god del karakterer, og her har danskene ikke gjort så mange feil. Men noen småfeil er det alltid.
Brettene er varierte og med nydelig lyssetting som gjør at det skaper en indre stemning. Men de skulle ikke ha puttet inn så mange sivile i gatene. For de er irriterende. For eksempel når du har drept en kar, kommer en liten drittunge og ser liket. Da begynner han å skrike, løper til nærmeste vakt og sier ifra. Og så har man hele hæren etter seg.
Storyen i spillet er litt tynn, men det går an å leve med den.
Det er også en del andre sider ved spillet som er tynt, men en side som ikke er det, er våpnene. De er varierte og lager tøffe lyder. Alt fra pianovairere til sniperrifler er med. Men selv om det er en million våpen å velge mellom, er pianoviren det beste, hvis man skal komme seg fram usett.
Den kunstige intelligensen på fiendene er også bra, selv om det hender at de kan bli litt for dumme.
Alt i alt er dette et bra spill med masse kule våpen og effekter. Spillet ligger høyt på lista over kule spill, men ikke helt på toppen. Det er en del feil som kunne ha vært rettet på, men heldigvis finnes det jo patcher. Spillet er absolutt noe for gutta.



Kommentarer fra brukere

Ingen har lagt igjen kommentar til denne artikkelen - bli den første!
Ditt navn      Din e-mail (valgfritt)
Din kommentar (HTML-tagger fjernes)
Tips en venn om denne artikkelen

Din venns e-mail   Ditt navn   Din mailadresse  
        

propaganda.net :
The Crisis of Credit Visualized
The Short and Simple Story of the Credit Crisis. Fin animasjon som forklarer mye om det som skjer.


The Crisis of Credit Visualized from Jonathan Jarvis on Vimeo.


    Vinner kåret i Propagandas sommerkonkurranse – En ukes surfcamp på Stad!


Sjekk hvem som stakk av med premien: Syv overnattinger på Surfcamp med frokost, daglig instruksjon, bruk av surfeutstyr, foto-cd og transport til surfespotene.

>> les hele saken >>

annonse


Kontakt oss  

© 2007 Mathisen IT Consult AS. All rights reserved.
Ansvarlig utgiver Mathisen IT Consult AS
Publiseringsløsning: SRM Publish