Startside

Meny
Skolestiler
Uteliv

Aktivitetsguiden

Reise
Sex & Love
Sport & Fritid

Mobil

Arkiv
Nyhetsliste


Mest lest
Mest populært nå
NettGuide
NettGuideNytt
- Kurs
- TOEFL
- Fritidskurs...
- snutt.no
- Kjerringråd
- Norwaydisc

15 mins of fame
NAV
1. juli 2006 ble Trygdeetaten og Aetat lagt ned og erstattet av en ny arbeids- og velferdsetat, NAV.
Quiz
- MUSIKK QUIZ
- SportsQuiz
- Geografi
- TV-serier
- Fotball
- Film
- Musikk
- Musikk, II
- Allmen oppdagelse
Du er her: propaganda.net-> Zona Cultura-> GameZone-> Anmeldelser
Giants: Citizen Kabuto (Interplay)
Av Redaksjonen Utskriftsvennlig versjon
We had joy, we had fun, we had killings in the sun...




Karakter: 6 av 10




Hypen har vært rimelig stor på de forskjellige gamenettene, så det var med en viss begeistring jeg mottok dette spillet. Det viste seg snart, som det ofte er med hypede spill, at det har vært mer bråk enn innhold. Langt ifra å være grensesprengende, nyskapende, innovativt og alle de andre fyndordene som går igjen når man skal beskrive noe nytt og stort, er dette blitt en heller tam affære hvor grafikken er god, men ikke fantastisk, hvor historien er morsom, men ikke hysterisk sådan, og gameplayet er blitt litt tamt og kjedelig. Kort fortalt er man på en annen planet hvor tre grupperinger slåss om kontrollen over en øygruppe (høres dette kjent ut? Sukk.) og hvor man skal kommandere sine styrker for å ta rotta på motstander. Man velger om man vil ha first eller third person view, og så går man i gang. Interplay har lagd noen litt morsomme klipp imellom de forskjellige oppdragene, noe som trekker opp, men hvor karakteren raskt trekkes ned etter hvert som man

oppdager at man ikke kan velge hvem man vil bruke til å kjempe, men den avgjørelsen blir tatt av spillet selv etter hvert som storylinen går fremover. (Litt skuffende siden jeg hadde lyst til å spille med den blå, toppløse bæiben, men jeg får visstnok mulighet til det senere i spillet.)
Spillet setter for øvrig store krav til maskinen, så et skjermkort av nytt og stort kaliber er definitivt et must. Spillet har en litt uferdig feel over seg, og har en tendens til å kollapse ofte, noe som er svært irriterende siden Interplay i sin visdom har bestemt at det ikke skal gå an å save spillet mens man er inne på et level, noe som jeg personlig føler er et dårlig valg (og jeg føler også at den som tok akkurat den avgjørelsen skal brenne i helvete for evig og alltid) siden spillet som sagt ofte kollapser og må startes på nytt. Alt i alt har dette spillet sine sjarmerende sider, med masse humor, men er ikke godt nok gjennomtenkt før lansering. Regn med å tilbringe mye tid på å laste ned patcher etter at dere har kjøpt dette.




Kommentarer fra brukere

Ingen har lagt igjen kommentar til denne artikkelen - bli den første!
Ditt navn      Din e-mail (valgfritt)
Din kommentar (HTML-tagger fjernes)
Tips en venn om denne artikkelen

Din venns e-mail   Ditt navn   Din mailadresse  
        

propaganda.net :
The Crisis of Credit Visualized
The Short and Simple Story of the Credit Crisis. Fin animasjon som forklarer mye om det som skjer.


The Crisis of Credit Visualized from Jonathan Jarvis on Vimeo.


    Vinner kåret i Propagandas sommerkonkurranse – En ukes surfcamp på Stad!


Sjekk hvem som stakk av med premien: Syv overnattinger på Surfcamp med frokost, daglig instruksjon, bruk av surfeutstyr, foto-cd og transport til surfespotene.

>> les hele saken >>

annonse


Kontakt oss  

© 2007 Mathisen IT Consult AS. All rights reserved.
Ansvarlig utgiver Mathisen IT Consult AS
Publiseringsløsning: SRM Publish