Startside

Meny
Skolestiler
Uteliv

Aktivitetsguiden

Reise
Sex & Love
Sport & Fritid

Mobil

Arkiv
Nyhetsliste


Mest lest
Mest populært nå
NettGuide
NettGuideNytt
- Kurs
- TOEFL
- Fritidskurs...
- snutt.no
- Kjerringråd
- Norwaydisc

15 mins of fame
NAV
1. juli 2006 ble Trygdeetaten og Aetat lagt ned og erstattet av en ny arbeids- og velferdsetat, NAV.
Quiz
- MUSIKK QUIZ
- SportsQuiz
- Geografi
- TV-serier
- Fotball
- Film
- Musikk
- Musikk, II
- Allmen oppdagelse
Du er her: propaganda.net-> Zona Cultura-> GameZone-> Anmeldelser
Severance: Blade of darkness (Codemaster)
Av Redaksjonen Utskriftsvennlig versjon
Third person smash'em up!




Karakter: 8 av 10




Et slettes ikke dumt konsept, nemlig parringen av de mer tradisjonelle kampspill (Tekken, Streetfighter, osv) med rollespill, og viola: her har man Severance. Rollespill, schmollespill når jeg tenker meg om, den eneste interaksjonen i spillet skjer med ekle monstre hvor all kommunikasjon foregår med tunge håndvåpen som man kapper av lem etter lem med, så man har
kanskje ikke lagt for mye vekt på rollespillfaktoren likevel. Det som hever dette spillet over mange andre er den interessante måten gameplayet utvikler seg på. Som med first person shootere, så har vår helt (man velger mellom fire) helse og skjold som sakte minker, med mindre man skaffer seg nye skjold, etc. Her har man lagt til et ekstra system, og det er når man har vunnet et visst antall seire, eller innhentet nok erfaring, går man opp et nivå som sverdkjemper og da har man nye kombinasjoner og triks til rådighet.

Dette er slettes ikke dumt, og man bruker da også akkurat nok tid på å klatre mellom de forskjellige nivåene, at man faktisk begynner å beherske de ferdighetene man til enhver tid har til rådighet. Kombinasjonene, som vanligvis i denne type spill pleier å kreve at man er født omtrent samtidig med lanseringen av den første Playstation eller at man har seks fungerende fingre på hver hånd, er overraskende lette til å få til, og det tar ikke lang tid før hodene faller i alle retninger, og man griper seg ettervert i å
grynte enstavelsesord til omverdenen. Historien i dette spillet er så som så, det er helt klart bare en unnskyldning for å kunne sette i gang med skalleknusingen. Til gjengjeld erskalleknusnings-opplegget gjort med stor dyktighet, så mangel på historie kan man tilgi. Derfor: "Kvinne! Øl! Nå!"



Kommentarer fra brukere

Ingen har lagt igjen kommentar til denne artikkelen - bli den første!
Ditt navn      Din e-mail (valgfritt)
Din kommentar (HTML-tagger fjernes)
Tips en venn om denne artikkelen

Din venns e-mail   Ditt navn   Din mailadresse  
        

propaganda.net :
The Crisis of Credit Visualized
The Short and Simple Story of the Credit Crisis. Fin animasjon som forklarer mye om det som skjer.


The Crisis of Credit Visualized from Jonathan Jarvis on Vimeo.


    Vinner kåret i Propagandas sommerkonkurranse – En ukes surfcamp på Stad!


Sjekk hvem som stakk av med premien: Syv overnattinger på Surfcamp med frokost, daglig instruksjon, bruk av surfeutstyr, foto-cd og transport til surfespotene.

>> les hele saken >>

annonse


Kontakt oss  

© 2007 Mathisen IT Consult AS. All rights reserved.
Ansvarlig utgiver Mathisen IT Consult AS
Publiseringsløsning: SRM Publish