Startside

Meny
Skolestiler
Uteliv

Aktivitetsguiden

Reise
Sex & Love
Sport & Fritid

Mobil

Arkiv
Nyhetsliste


Mest lest
Mest populært nå
NettGuide
NettGuideNytt
- Kurs
- TOEFL
- Fritidskurs...
- snutt.no
- Kjerringråd
- Norwaydisc

15 mins of fame
NAV
1. juli 2006 ble Trygdeetaten og Aetat lagt ned og erstattet av en ny arbeids- og velferdsetat, NAV.
Quiz
- MUSIKK QUIZ
- SportsQuiz
- Geografi
- TV-serier
- Fotball
- Film
- Musikk
- Musikk, II
- Allmen oppdagelse
Du er her: propaganda.net-> Zona Cultura
Pondus inntar Sverige
Av Redaksjonen Utskriftsvennlig versjon
Svenske Aftonbladet satser på den norske tegneseriefiguren Pondus. Serien øyner dermed en halv million nye lesere.


+Populære Pondus av tegneren Frode Øverli står klar på svenskegrensen. Aftonbladet lanserer snart en fast stripe med den drikkeglade bussjåføren, som har stor kjærlighet for fotball.

Aftonbladet har et fast opplag på en halv million eksemplarer. I tillegg har flere andre aviser i Skandinavia vist interesse.
Pondus gis ut som egen serie i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Bulgaria og Tsjekkia. Kun Donald Duck overgår Pondus i salgstall her til lands, melder NRK Kulturnytt.




Kommentarer fra brukere

KingDamien 21/10/2003 - 07:29

Pondus ruler! Beste serien noen sinne. Stå på Frode Øverli. Pondus e BEST!

Jokke 04/02/2003 - 15:22

Hipp Hipp Hurra for Mr.Øverli! Han burde egentli fått en eller annen slags orden eller medalje.......Han har setta Norge på verdenskartet! Han er rett og slett bare genial!

Jokke 04/02/2003 - 15:22

Hipp Hipp Hurra for Mr.Øverli! Han burde egentli fått en eller annen slags orden eller medalje.......Han har setta Norge på verdenskartet! Han er rett og slett bare genial!

janne 21/04/2002 - 16:30

heeelt enig! pondus ruler gatah! yeees. *hilst på frode øverli, jeg*

Pondus 21/03/2002 - 10:06

Pondus er verdens beste tegneserie....
Billy f.eks. er kun deisamme gamle stripen...
Pondus Ruler vilt.... Pondus er KONGE

wickedragon 18/03/2002 - 12:30

POOONDUUUUS!(river av seg skjorta)
POOOOONDUUUUUUUUS!!(fortsetter med buksa)
POOOOOOOOOOOOONDUUUUUUUUUUUS!!!(fortse.....

TheCoolBo 18/03/2002 - 11:10

PONDUS og NEMI gjør norske tegneserier til de beste

Nate(",) 09/03/2002 - 22:01

Enig!!(",) Pondus POWAH!!!:P

Pondus Rulez! 09/02/2002 - 00:53

Pondus ruler rått over allr tegneserier! Frode Øverli burde bli geni-erklært!..

Schnikkaboo 06/02/2002 - 19:48

PONDUS er absolutt en av de beste tegneseriene
som er laget, og det er synn og skam at ikke flere leser pondus. Go Günter!lol!

Liverpool&Pondus Fan! 25/01/2002 - 18:48

Det finnes ikke bedre stripe i Verden enn Pondus!Helt genialt Mr.Øverli!

Pondus 08/11/2001 - 12:12

HELT ENIG! Pondus er ti ganger bedre enn alle de andre tegneseriene til sammen!Go Frode Øverli!!!

Alien-X 26/10/2001 - 18:15

Pondus ruler!! Burde bli gitt ut i alle land, elle skulle hatt rett til å lese den råeste tegneserien i verden!!!

Legg inn en melding!
Ditt navn      Din e-mail (valgfritt)