Startside
Kunne du tenke deg å ta en rask undersøkelse for å motta en garantert premie? – klikk her –

Meny
Skolestiler
Uteliv

Aktivitetsguiden

Reise
Sex & Love
Sport & Fritid

Mobil

Arkiv
Nyhetsliste


Mest lest
Mest populært nå
NettGuide
NettGuideNytt
- Kurs
- Fritidskurs...
- snutt.no
- Kjerringråd
- Norwaydisc
- Vi Menn

15 mins of fame
Dur & Moll
Durogmoll.no er en nettbutikk med et omfattende utvalg i kunst- og musikkartikler. Kom innom for å se vårt utvalg..!
Quiz
- MUSIKK QUIZ
- SportsQuiz
- Geografi
- TV-serier
- Fotball
- Film
- Musikk
- Musikk, II
- Allmen oppdagelse
Delta i undersøkelsen om lar de små grå vri på seg - klikk her -

Du er her: propaganda.net-> Sex & Love
Er porno farlig?
Av Redaksjonen Utskriftsvennlig versjon

Norske myndigheter er livredde for at vi her på berget skal kunne se porno på vår egen tv når vi selv lyster. Kvinnefronten skriker opp om at det vil bety en økning i antall voldtekter, og at kvinnene som spiller i filmene blir misbrukt og til og med kan bli drept.




Men er porno virkelig så farlig? Vel, det er ett spørsmål mange har meninger om, men det er ett faktum at en pornofilm ikke kan sammenlignes med virkeligheten. Kvinner går ikke rundt å er konstant kåte, de vil ikke knulle alt og alle som dukker opp, alle er ikke biseksuelle og de fleste drømmer absolutt ikke om å få sprut etter sprut på brystet eller i ansiktet. En pornofilm er med andre ord fantasi, fortrinnsvis menns fantasi. Men det samme er f.eks. James Bond. Er det noen spesiell grunn til at det skal være så utrolig mye vanskeligere å forstå at porno er fantasi, enn all den volden vi daglig utsettes for gjennom media? At en 15 åring som får all sin opplæring innen sex fra filmer han ikke er gammel nok til å se vil, naturlig nok, gi ham ett feilaktig syn på sex. Men er det ikke bedre å opplyse denne 15 åringen gjennom fks. seksualundervisning på skolen om hvordan ting virkelig er? Dessuten finnes det etter hvert ett godt utvalg av slike undervisningsfilmer på markedet….
Kunne du tenke deg å ta en rask undersøkelse for å motta en garantert premie? – klikk her –


Vi er klar over at fks. Ottar står frem og sier at alle menn er potensielle voldtekts forbrytere som bare trenger ett lite puff for ikke lenger bare være potensiell, men reelle voldtektsforbrytere, ett puff de tydeligvis mener at en slik film kan gi. Men er det virkelig slik at menn er så dumme? Skal det så lite til? Og om de ikke er det, hvorfor er det ingen menn som reagerer på å bli kalt potensiell voldtekts forbryter? Mest sannsynlig skyldes det at de færreste kan ta en liten gruppe som fks. OTTAR seriøst, som baserer en stor del av sin filosofi på boken til Linda Lovelace som ble dumpet av kjæresten og skrev en grusom bok som hevn. Men på stortinget skjelver de av frykt for hva OTTAR kan utrette, uten at vi har den minste formening om hva som gjør dem så farlige. Er det trusselen om å spraye ned biler, demonstrere, offentliggjøre navn på horekunder osv? I så fall regnes det som terror, og vi har da ett storting som har stått frem og sagt høyt og tydelig at de ikke aksepteres den slags. De backes opp av slike kjente kvinner som Mona Høiness, som for øvrig vet absolutt ingenting om hva hun snakker om når hun begynner å snakke om sex på film.

Den gode Høiness hevder fks. at seksuell drap på film vil være en naturlig konsekvens av en mindre restriktiv lov enn det vi har i dag. Hun snakker om såkalte snuff filmer (filmer hvor ekte drap forekommer) men har tydeligvis ikke fått med seg at det er en stående belønning på nesten en halv million dollar til den første som kan legge frem en virkelig smussfilm, en belønning som har stått i over 10 år uten at noen har gjort krav på den. Det samme gjelder pedofili, hvor kommer pedofili inn i en normal pornofil? Hvorfor blande inn voldsporno og ulovligheter inn i en debatt som egentlig dreier seg om helt andre ting? Den svenske filmen "the naked truth" som ble vist for deler av våre folkevalgte var nok ett påfunn fra ett mindretall, scener løsrevet fra en del filmer blir klippet sammen slik at de skal vise hvor grusom pornobransjen er. Gi meg to timer, og jeg skal klippe sammen dødelig våpen filmene til en suppe som garantert aldri ville kommet inn her i landet. Men for eller mot erotiske filmer koker ned til smak og behag, det er bare litt trist at vi styres av en liten gruppe ekstremister som skriker høyere enn alle andre om hva de mener. Og ekstreme grupperinger er farlig, det er noe de fleste vet…

Kilde: erotikknett.no




Kommentarer fra brukere

ritrons@hotmail.com 06/04/2008 - 16:46

Porno er bare et uttrykk for menns ønske om å herske over "det svake kjønn". Jo mer ydmykende situasjonen er for kvinnen, jo kåtere blir mannen, ser det ut til! Jeg ser jo hva gubben min ser på. Det er pisking, dominans(ikke til damas fordel, naturligvis) La oss damene få herse og ydmyke like mye mannen! Kanskje vi også blir litt kåte da, når mannen skriker i smerte og krenkelse! Haha,,, Først da kan vi snakke sammen om porno!

Klima-Jens 27/03/2007 - 20:38

Du gutt på 13. Porno er bra! og siden klima-Jens tenker på de fattige kan du være med han å lage en slik film! Har du stram gutterompe?

PS: Klima-Jens liker fattige

anonym 26/03/2007 - 19:13

jeg ser mye på porno jeg er bare 13

l***e 27/03/2006 - 18:48

jeg tror porno var grunnen til irak krigen. det var alt nå skal jeg leite etter påskeharren!
:P

mimmol 27/01/2006 - 19:32

jammen på tide at de lager skikkelig porno for damer. Likte det om å holde mannfolk i hundehalsbånd, piske de osv. Er det ikke det det handler om? Pornostjerner med grime og et rødt eple i kjeften som får elektisitet i musa, og attpåtil blir pisket og slått!!! De mannfolka som tenner på denslags burde undersøke hodet sitt!!!

Lenka igjen 23/01/2006 - 11:49

Forresten, jeg er ikke mot at mannen min skal se på andre damer, men de MÅ ha klær på seg!
Hva skal manne min med andres fitter??? Hvis han blir kåt av å se på¨andre kvinnes kjønnsorganer, så er han UTRO! Basta! Tror neppe han blir glad hvis jeg sikler på andre menns pikker! Eller hva? Men så langt tenker han neppe. Og en ting til, menn pleier å si til sine kjære kvinner som ikke aksepterer porno: "Det er bedre at jeg ser på porno, en hvis jeg går og har sex med andre." HVA ER DET FOR NOE??? Truer de sine kjære koner??? Hva er det for noe piss? Her er det snakk om respekt! Hvis man elsker sin partner, så gjør han ikke noe, som kan såre den andre. Det samme gjelder koner, dvs den regelen er både for kvinner og menn. Uansett hva det er snakk om, så to, som elsker hverandre, skal neppe ville gjøre hverandre ulykkelig.

Lenka 23/01/2006 - 11:27

Porno er ikke farlig i utgangspunktet. De fleste blir kåte av å se på det. Men en ting er rart med meg personlig. Hvis jeg ser på en pornofilm alene, ja, jeg blir kåt og begynne å leke med meg selv og gjør det ferdig selvfølgelig. Men hvis jeg finner ut at mannen min ser på porno, så blir jeg så trist, helt knust! Jeg forstår at det høres idiotisk og egoistisk ut, men sånt er det.Jeg kan se porno f-eks, 5 ganger i året, men mannen min, ser ut til å være helt avhengig av det. Veldig ofte blir han igjen i stua foran satelit tv, mens jeg går og legger meg. Det ser ut at han ofte velger å se på porno enn å ha sex med meg. Er det fordi jeg ikke svelger??? Eller er det fordi jeg nekter å få sædsprutt i ansiktet??? Vi snakket om våre problemer hundre ganger, men kommer ingen stans. Han påpeker på at jeg har oppvokst i Sovjet uten porno, mens han oppvokst i moderne Norge med porno for free. Han sier at jeg trenger psykologisk hjelp, for jeg reagere unormalt på hans interesse til porno.
Vi har vært på skillsmissegrense 3-4 ganger allerede pga at han ser porno bak min rygg. Jeg føler meg forådt på en måte, føler meg selv ikke tilstrekkelig for ham i senga. Jeg vil ikke at han skal gjøre det mot meg, det sårer meg. I tillegg juger han mye, nekter å ha sett på porno. Og hvis han juger, så betyr det da at han innerst inne vet at det er ikke riktig å se på porno så lenge mann er gift, har stabilt sexliv (3 ganger i uka) og får ALT han vil i senga (uten svelging av sæd og sprutt i ansiktet). Hva er hans problem??? Hjelp meg, noen!

commander 29/11/2005 - 10:09

Hva i all verden?
Jeg har akkurat lest gjennom hele artikkelen og samtlige kommentarer og jeg må si jeg er forbløffet.
Den eneste som har kommet med et fornuftig innspill er L. Jeg støtter L fullt ut.
Men ok. Det finnes jo veldig mange former for porno. På en side har man asiatiske 14åringer som blir kidnappet, solgt og utnyttet, mens på en annen side har man playboystjernene som tjener fett og som gjør det de gjør 100% frivillig.
Begge deler er jo porno, men veldig, veldig forskjellige. Men spørsmålet var vel til å begynne med "er porno farlig?".
Vel, jeg kan ikke si jeg ser på porno som noe farlig. Vis meg en mann som sier han aldri har sett porno og jeg skal vise deg en løgner. Å si at porno gjør menn til voldtektsforbrytere er det samme som å si at voldsspill gjør menn til mordere. Det er folk som er psykisk ustabile fra før av.
Og til deg TeenGirly. Hva i all verden?
Sex er da ingen synd? Hvor blokka er du?
Du fremstiller forresten deg selv som kristen. Er du det? Jeg tror i så fall at du ikke helt har skjønt tegninga. Les litt på www.gudergod.no
Og hvordan kan du skrive at voldsfilmer er mindre onde enn sexfilmer? Også skriver du at sexfilmer er forbundet med skam? Det er de vel ikke. Kjenner mange jeg, som ser på porno uten å føle skam.

Og til dere som støtter Ottar. Huffamei!
http://www.dagbladet.no/kultur/2005/11/29/4- 50723.html

Lavmælte demonstranter
Bare seks kvinner og en mann fra kvinnergruppa Ottar hadde møtt fram for å demonstrere.

De hadde fakler og delte ut løpesedler, men var svært lavmælte, inntil en av demonstrantene ved et uhell traff en annen med en brennende fakkel i ansiktet.

En gjeng med klovner. Det er det de er!

kåre sletten 21/11/2005 - 12:15

er du dum eller???porno er ikke farlig..ser på det vær dag j da!!haha slå den da gøøøger!!hehehilsen kåremus..

UKJENT 14 28/09/2005 - 23:54

Hm, porno er egentlig ikke akkuratt farlig. Men er ikke bra heller! Det gir oss et HELT annet syn på sexualiteten .. enn den egentlig er ! i Pornofilmer, skriker og bæljer alle seg! Og jenter har seg med alle og en hver. Det er da absolutt ikke sånn ?! egentlig. Det mener iallefall jeg !

puselinn ... er medlem av Propaganda 11/07/2005 - 23:35

jeg må si, prono har da aldri vært noe "farlig" for meg iallefall... men jeg må si porno er på mange måter diskriminering av jenter!

silje 30/05/2005 - 12:02

Det er jo teit at vi kan knulle nå vi er 16 men vi ikke kan se på porno før vi er 18 eller 21 det er bare så domt vi bør jo ha adgang til pornografi etter at vi er 16???????
hvor mange er det som er enig i det da!!!!

banana 30/05/2005 - 12:00

ha ha porno er bare best det må vi ha mer av? du får mer lyst på sex.
sex er got det skal jeg love bare prøv når du har senge lapen (altså når du er over 16)

ukjent 30/05/2005 - 11:57

porno er ikke noe farllig?
hvorfor skulle det hvær farlig kan jeg få 1 god grun altså for de som liker det de bør jo ha nyte av det men resten kan jo bare dra seg vek?
og de som ikke kjøner noe av porno bør bare holde kjeft vit det er farlig da er det akurat som ikke noe sex?
vel det er ikke alle som forstår det da!!!

Sara 24/05/2005 - 09:28

Det er jo greit med det !
Men at guttene skal prøve å etterligne det med dama si, er en annen sak ;p

anonym 06/05/2005 - 11:11

vi vil ha mere porno

magnar 24/04/2005 - 19:28

jeg har vokst opp med porno hver dag siden 12-13års alderen... det er ikke noe farlig i det hele tatt, å det endrer heller ikke mitt syn på hvordan sex er, eller hvordan kvinner tenker.. Dette må være noe av det mest irellevante jeg har sett på lenge

Mad-Max 15/03/2005 - 14:38

JA sex er farlig for små tiss..

TeenGirly 03/03/2005 - 14:29

Først: Nå er det en gang slik at sex = synd, og har vært det i hundrevis av år (siden kristendommen came along). Jeg antar at dette ble gjort, ikke for å nekte menneskene noe så deilig, men for å beskytte oss! Hva skjer med verden når alle bare gir faen, og puler løs på hverandre! Jo, masse elendighet, uønsket graviditet, voldtekter, kjønnsykdommer.. Rett og slett et helvete!

Derfor er det lettere å se på en "voldsfilm" som fantasi og underholdning, enn en pornofilm. For sexfilmen er forbundet med skam. Og vi (i hvertfall jenter, som ikke blir blindet av sin seksualitet slik som hanndyrene) kan ikke hjelpe for at vi synes synd på våre medsøstre som må brette seg ut slik for alle. Det blir nedverdigende i det lange løp. Dette mener jeg er forskjellen på de to ondene porno vs. voldsfilmer.

Jeg er selv tenåring. Dvs at jeg vokser opp i dag, akkurat nå. Jeg lever konsekvensene av slik samfunnet er skapt. Og det samme gjør vel alle på min alder. SÅ KLART preger porno (snille gode husrene porno, eh, ) livet vårt. Jentene skal være tilgjengelige, deilige, våte. Det er skummelt mange jeg vet om som ble seksuelt aktive som 12 åringer!
Guttene forventer så mye. Det skal knulles i alle hull, hele tiden. Oh hvor i helvette kommer det fra? Pornoen.

Jeg syns det er egoistisk og råttent gjort å la pornoindustrien dure frem. For det er det dere har gjort!

L 05/02/2005 - 21:08

Porno-debatt handler ikke om porno, det er meningsløst. Ytringnene her er selvfølgelig også i det store og hele kjedelige, uinteressante. Noen som er uenige? Selvfølgelig ikke. Det tilfører ingenting nytt. Ingen fremlegger fakta og dokumentasjon.
Så her kommer noe: PR-bransjen er verdens største industri, studer den, og se hva du finner. Studer også biologi, kapitalisme og historie, så finner dere svarene som trengs.
Porno handler om penger og makt. Om individets trang til å overleve på bekostning av andre. Gjennom alle tider har vi forlystet oss med å være vitne til andres undergang, uansett hvordan dette kommer til uttrykk. Vi streber alle etter "den dominantes" privilegier, porno er kun et uttrykk som stimulerer denne grunnleggende overlevelseslysten, og det er derfor flott å se damer som kun er der for deg, for å tilfredstille ditt minste behov uten å stille krav eller spørsmål; uten å true din posisjon. En slik oppvartning skaper selvfølgelig stor lyst.

Som nyfødte møter vi verden med grådighet og egoisme, og ethvert barn føler seg selvfølgelig som verdens sentrum.

Er det riktig? Galt? Eller rett og slett naturlig? Det er ingen tilfeldighet at sex og vold er to sider av samme sak, og selvfølgelig, som regel, serveres i samme pakke. Og selvfølgelig selger det.

Før hadde vi slaveri, men vi har jammen slaveri i dag også; "New name, same shit." Da snakker jeg om trafficking, "hvit" slavehandel med kvinner og barn. Så en detalj, jeg etterlyste jo (harde) fakta: Opptil 100% av dømte voldtektsforbrytere benytter porno, og i stor utstrekning. So what. Dette er naturlig, og bør ikke overraske på noen måte. Som sagt; sex og vold hører sammen, det har det alltid gjort.

De som lever av å selge kroppen sin, enten gjennom prostitusjon eller porno, er ikke lykkelige. Ikke mer enn en kylling på vei til kjøttkverna. Dette vet vi(du biter vel ikke på de aller billigste PR-triksene, gjør du:D Men vi kjøper -og nyter- kyllingene fordet, og vi kjøper -og nyter-porno. Dette er naturlig, hadde ikke naturen gitt oss evner til å stenge ute andres lidelse, så hadde vi vært vegetarianere alle sammen. Og som de fleste nå vet, er ikke veg. særlig sunne. Nei, en viss kynisme må til for at samfunnet skal fungere.

Er det noe mer å si? OK. Vi har Ottar, feminister, alle de der. Kvinner får stadig større makt i samfunnet, så maktbalansen vil selvfølgelig jevnes ut, og gjennom pornoen vil kvinner etterhvert begynne å utnytte menn for å styrke sitt ego og sin posisjon i samfunnet. Alle vil utnytte alle, med andre ord. Fucking beautiful:)

Det er det dette handler om. "Kan man det, så gjør man det. Er det forbudt, må man være smart." Svindel, løgn, utroskap og korrupsjon. Vi har jammen lyst til å ha det best mulig, alle sammen.

Hørt før: "En heler er ikke bedre enn en stjeler." Ergo: Vi er en gjeng forbanna slavehandlere og mordere alle sammen, om ikke fysisk, så psykisk: Vi er støttespillerne som får hjulene til å gå rundt.

Godt runk, karer!

pk 03/02/2005 - 19:24

lol

lotte 30/12/2004 - 13:57

er piercing i fitta vondt?

leif bjørnar den ustoppelige 01/12/2004 - 14:44

faen for en gjeng! porno er da ikke farlig vel? de som lar seg påvirke av porno og tro at det er slik det foregår i virkeligheten er nødt for å være syke i utgangspunktet! med andre ord har ikke pornoen skyld i voldtekt, pedofili og annet forkastelig griseri! og til dere jenter som syter over diskriminering: det er ikke diskriminering! kvinner som deltar i pornofilmer tjener seg søkkrike og er egentlig suksessrike! det er faktisk kvinnelige redaktører i mange pornoblader! Linda Johansen f.eks i bladet "Lek"! så bare slutt å WHINE!!! takk!

rita 29/11/2004 - 18:21

porno er ikke farlig,,, herregud, hva er det folk tenker med. folk har hatt sex så lenge man kan huske tilbake og det er helt naturlig for å få avkom.. porno er sex og er helt ufarlig. hvor folk har fått at dette er farlig skulle jeg likt å vist.... dette er feil:P

Jungle fever 09/11/2004 - 01:26

Om porno er farlig skal jeg ikke ta noen stilling til for jeg er ikke forsker på området, men en ting er det vel lov å si: pornoen er ganske skjev! = pornoen lages hovedsaklig av og for menn. Som skrevet i denne artikkelen....de færreste kvinner drømmer om sæd-skvetter i trynet! Ille at ingen lager porno for kvinner. De som forsøker seg mislykkes da de tror at kvinner vil ha mykporno. Vi vil ha ekte porno, men med kvinnelige fantasier (mannlige slaver he he)Det er greit at Ottar er ekstreme, men vi trenger ekstreme grupper i samfunnet for å møtes på halvveien, så ikke diss ottar, de gjør mye bra også selv om de har kjørt litt i grøfta i pornodebatten!Faktum er at veldig mange fattige og vanskeligstilte menn blir utnyttet i pornoindustrien i USA (da til å gå med på homofil-sex siden dette gir mer penger)Så en dokumentar om dette på TV, med en undercover journalist.
Sjokkerende å se hvor mange som blir presset/truet til å overskride grensene sine. (jeg var fra før av den oppfatning at pornostjerner var mennesker som frivillig nøt å ha sex for penger) Så feil kan man ta!

din mor 08/11/2004 - 20:41

dette blir fo dumt!

Asosial og aseksuell mann 16/08/2004 - 10:58

Porno er kvinnehat!!
Gi oss, den andre typen av transseksuelle menn, mulighet til å bli fullt aseksuelle med kjemisk kastraksjon!!

sexman 11/07/2004 - 05:16

der tar du feil ørjan! porno er faktisk ikkje det sama som det som skjer på soveromet i adle familier. Porno er ein forfalskning og gir feil intrykk av sex. porno er farlig. det øydla mit sexliv, men jeg har klart å vende meg vekk fra driten nå. Har det mye bedre nå. Mer sex og mindre porno.

..... 25/06/2004 - 01:24

Hei! Jeg heter Ottar og er en voldtektsforbryter, det er bare det at jeg egentlig er helt normal. Gi meg en film der noen har sex, så skal jeg gå ut å voldta noen kvinner!!!!!!!!!
||_[[]]||_
Hører de ikke hvor teit det er???

Andreas 18/06/2004 - 19:43

Idiot-lov, alle (alle!!!!!!!) gutter over 14 år har sett pornofilmer og INGENTING stortinget gjør kan stoppe det... Helvetes KrF!!!!!

Linda 03/06/2004 - 19:42

æ er enig med Årshild.!!
Porni er lifsfarlig.!!

Slutt å kødd! 03/06/2004 - 15:41

Gi oss porno!!! Og drit i sladdinga. Alle vet hva som er bak uansett...

Ørjan Langbakk 29/05/2004 - 23:03

Ottar er og blir latterlig. Og porno er nok ikke mye farlig, nei. Det å hele tiden komme opp med argumenter som "snuff-filmer" og "voldsporno" er og blir idiotisk. Som kronikkforfatteren nevner, så er det ulovet en belønning på rundt en halv million dollar til den som kan legge frem en slik film - ingen har krevd den belønningen ennå. Det er også litt morsomt å tenke på at noen av de rikeste innen "Silicon Valleys" pornobranjse, er kvinner - kvinnene er de som får best betalt i pornofilmindustrien, og vanligvis de som bygger seg opp "merkenavn". Jeg er personlig imot en hver form for sensur, og akkurat når det gjelder pornografi kan jeg virkelig ikke skjønne hvorfor det skal være så vanskelig - det er uansett ikke verre enn det som foregår på soverom landet rundt.

cadesius ... er medlem av Propaganda 26/05/2004 - 20:11

ottar har rett!

rocco 26/05/2004 - 18:18

porno e bare kos d. d at porno e farlig e bare rein bullsh*t! sjerpings!!!

kurt-ronny 25/05/2004 - 17:16

ja!!! jeg er heeelt enig,for jeg er nemmelig homse!!!:) d er bra åshild!!!!!:)du tenker som en homse...

Åshild 25/05/2004 - 17:15

porno er farlig..! lifsfarlig jo! mennene blir avhengig! så kommer de å prøver å voldta sexye jenter som meg selv...:( det er litt trist

cleever ... er medlem av Propaganda 25/05/2004 - 12:09

Å rakke ned på noen dere påstår ikke kan norsk er jo i og for seg hely ok, men da bør dere prestere å skrive god norsk selv, eller hva?

blow me 24/05/2004 - 16:56

morra deres

scythe ... er medlem av Propaganda 24/05/2004 - 03:39

Hahaha! Måkke rakke ned på folk som ikke kan norsk vettu, Morra Di ;)

MORRA DI 24/05/2004 - 00:08

Du skriver litt rart... Du burfe lære deg ordentlig norsk før du skriver sånne ting...

Lars 22/05/2004 - 00:42

Hvis du trenger hjelp med klippingen av dødelig våpen filmene stiller jeg hjerne opp=) Støtter deg 110%

Hansen 21/05/2004 - 22:39

Jeg tror du er tjukk i hode jeg. Porno, farlig? Jeg må le litt... he he he

Nelson Jones ... er medlem av Propaganda 21/05/2004 - 15:53

Idiot.

Åshild 21/05/2004 - 13:59

jeg er enig med ottar jeg:P

Legg inn en melding!
Ditt navn      Din e-mail (valgfritt)
Din kommentar (HTML-tagger fjernes)
Tips en venn om denne artikkelen

Din venns e-mail   Ditt navn   Din mailadresse  
        

propaganda.net :
Vinner kåret i Propagandas sommerkonkurranse – En ukes surfcamp på Stad!


Sjekk hvem som stakk av med premien: Syv overnattinger på Surfcamp med frokost, daglig instruksjon, bruk av surfeutstyr, foto-cd og transport til surfespotene.

>> les hele saken >>

    Norges kommende humortrio byr på mange morsomme videoklipp!
Bevæpnet med britisk sans for humor, teaterutdannelse, en ivrig regissør og en enorm entusiasme er det ingenting som kan stoppe dem. Og takket være YouTube og Daria – ikke engang en kjip kringkastingssjef.
>> les hele saken >>

annonse
Summersurfcamp - Klar for en uke med sommer, sol og surfing?
Kunne du tenke deg å ta en rask undersøkelse for å motta en garantert premie? – klikk her –
Delta i undersøkelsen om lar de små grå vri på seg - klikk her -
Vinn verdens tynneste bærbar PC – Klikk her -
Se hvilken Kjendis du minner mest om! Og vinn 10.000 samt få en gratis gave - klik her -


Kontakt oss Feilmelding DinSMS.no - Send gratis SMS Omega3  

© 2007 Mathisen IT Consult AS. All rights reserved.
Ansvarlig utgiver Mathisen IT Consult AS
Publiseringsløsning: SRM Publish


192.168.1.24 / 1.757